30% korting op tijdschrift Nederlandse Mediation

Leden van de NMv kunnen tegen een korting van maar liefst 30% een abonnement nemen op het tijdschrift Nederlandse Mediation. Deze korting geldt voor de gehele looptijd van het abonnement.

Mediation sterk in ontwikkeling

Mediation maakt in Nederland een sterke ontwikkeling door. Steeds meer conflicten en geschillen worden middels mediation beslecht. Ook staat deze discipline volop in de belangstelling van de politiek en wordt er hard gewerkt aan nieuwe wetgeving. Mediation professionaliseert steeds verder. Wolters Kluwer wil graag bijdragen aan deze ontwikkeling en geeft daarom het tijdschrift Nederlandse Mediation (NM) uit.

Het tijdschrift geeft meer inzicht in de uitkomsten van mediations door op consistente en gestructureerde wijze geanonimiseerde mediations te behandelen. Deze worden aangeleverd, geselecteerd en bewerkt door een netwerk van mediators werkzaam in de praktijk en beoordeeld en geredigeerd door een ervaren redactie. Nederlandse Mediation verschijnt vier keer per jaar, zowel in een online- als papieren uitgave en heeft aandachtsgebieden zoals Arbeid, Familie, Overheid, Strafzaken, Zakelijk en Zorg.

Abonneren

Wilt u gebruik maken van deze aanbieding, meldt u zich dan online aan via wolterskluwer.nl/nmv. Houdt u uw mediatorcode bij de hand. Deze wordt gevraagd om de korting te kunnen geven.