Ambassadeursnetwerk NMv

Uit een brainstormsessie met NMv-leden is het Ambassadeursnetwerk van de NMv ontstaan. Het Ambassadeursnetwerk gaat ideeën oppakken om mediation in het algemeen op de kaart te zetten en zich in het bijzonder inzetten voor de promotie en marketing van NMv.

Eline van Tijn wordt de trekker van het netwerk. Zij heeft een eigen praktijk als mediator. Daarnaast is zij al vele jaren manager van haar eigen bedrijf Soundwise waarmee ze opereert in de wereld van entertainment, televisie en reclame. Eline heeft daardoor een grote affiniteit met PR & marketing.

Bekendheid NMv vergroten

Eline van Tijn: “De Mediatorsfederatie Nederland (MfN) ontwikkelt op dit moment een nieuwe publiekswebsite, die begin 2015 live zal gaan. Het Ambassadeursnetwerk levert ook input voor deze website. De informatie op de publiekswebsite kan voor ons Ambassadeursnetwerk dienen als een om promotiemateriaal, presentaties en filmpjes te maken. De MfN zelf ontplooit geen marketingactiviteiten. De NMv moet dat zelf doen voor de leden. PR-uitingen gaan we daarom stroomlijnen en koppelen aan de vereniging, zodat het publiek bekend wordt met de NMv en daarmee ook de NMv-leden.”

• promotiemateriaal inzetten
  • daarmee herkenbare producten bieden aan verschillende doelgroepen
  • social media inzetten, reageren op actualiteiten en successen delen
  • een roadshow organiseren, bijvoorbeeld naar ondernemersverenigingen
  • mediationspreekuren opzetten bij de Kamers van Koophandel
  • indien er budget voor gevonden wordt, dan een reclamecampagne ontwikkelen.

Ambassadeur worden?

De NMv kan in alle regio’s van Nederland ambassadeurs gebruiken. Wilt u zich aansluiten bij het Ambassadeursnetwerk van de NMv, stuur dan een e-mail naar info@mediatorsvereniging.nl.