Ambassadeursnetwerk

Het Ambassadeursnetwerk van de NMv maakt met elkaar plannen en komt in actie om mediation in het algemeen op de kaart te zetten en zich in het bijzonder in te zetten voor de promotie en marketing van de NMv. Het netwerk bestaat inmiddels uit ruim 25 mediators met allemaal een eigen inbreng voor wat betreft expertise en regionale inzet. Eline van Tijn is de trekker van dit netwerk.

Mediation op de kaart: middelen en acties

• Eind april van dit jaar is onder de vlag van de Mediatorsfederatie Nederland de publiekswebsite mediationnederland.nl live gegaan . Een informatieve website waar mediators naar kunnen verwijzen. Hiermee kan iedereen ambassadeur zijn van mediation;
  • Ook verschijnt er binnenkort in de bibliotheek van de NMV een mooie algemene presentatie over mediation. Een presentatie die u kunt gebruiken om uit te leggen wat mediation is en wat dit voor een organisatie of individu kan opleveren;
  • Promotiemateriaal samenstellen;
  • Social media inzetten; reageren op actualiteiten en succes delen;
  • Roadshows organiseren;
  • Mediationspreekuren bij Kamers van Koophandel.

Promotie van de NMv: de grootste landelijke beroepsvereniging voor professionals in mediation
Naast het op de kaart zetten van mediation werkt dit netwerk ook aan de promotie van de vereniging zelf. PR-uitingen zullen worden gestroomlijnd en gekoppeld aan de vereniging, zodat het publiek bekend wordt met de NMv en daarmee ook de NMv-leden.

Voor wie?
De NMv kan in alle regio’s van Nederland ambassadeurs gebruiken. Wilt u zich aansluiten bij het Ambassadeursnetwerk van de NMv, stuur dan een e-mail naar info@mediatorsvereniging.nl.

Bijeenkomsten
Het netwerk komt meerdere keren per jaar bijeen. Wanneer u zich aanmeldt als ambassadeur wordt u automatisch uitgenodigd voor de bijeenkomsten.

Meer informatie
Heeft u vragen of opmerkingen over het ambassadeursnetwerk mail dan naar info@mediatorsvereniging.nl of bel met 010-2012350. Eline van Tijn of Sheila Tolboom (verenigingsmanager) kunnen uw vragen beantwoorden.