rapport - Rapport Ledenraadpleging wet bevordering Mediation

• Artikel
  • /
  • Rapport Ledenraadpleging wet bevordering Mediation

In het voorjaar van 2020 heeft de NMv een ledenpeiling gedaan over de wet bevordering mediation. De uitkomsten van het rapport staan op het ledendeel van deze website of kunt u lezen via de link hiernaast (wel even inloggen).

Dit voorjaar heeft NMv onder de leden gepeild hoe NMv-leden aankijken tegen de komst van de Wet bevordering mediation, Wat zijn voor ons allen belangrijke onderwerpen die in de gesprekken met het ministerie aan de orde moeten komen? Als u benieuwd bent naar de uitkomsten van de ledenraadpleging over de Wet bevordering mediation kunt u deze downloaden boven aan de pagina (u moet wel even inloggen)

Het rapport is ook te downloaden via het ledendeel van de NMv-site. U logt daartoe in met de voor u bekende inloggegevens, gaat naar het menu onderdeel "Mediabibliotheek", klikt op de submap "Ledenraadpleging wet bevordering Mediation" en kunt dan het rapport downloaden.

De raadpleging is door 370 leden ingevuld. Zo’n 60 leden worden gebeld, omdat zij dat hebben aangegeven.