Business services

De Business Services van de NMv helpen u op weg naar een efficiënte en voordelige mediationpraktijk. Speciaal geselecteerde leveranciers bieden u als NMv-lid zeer scherpe aanbiedingen.

• Verzekeringen
    IAK Verzekeringen heeft een concurrerend en compleet pakket van bedrijfs- en particuliere verzekeringen samengesteld.
    Ga naar aanbieding IAK
  • Mobiliteit
    Wilt u een lease-, huur- of shortleaseauto rijden zonder zorgen? Met het Alphabet Mobiliteitsarrangement profiteert u als NMv-lid van forse kortingen die kunnen oplopen tot € 40,00 per auto per maand, oftewel € 500,00 per jaar.
    Ga naar aanbieding
  • Voordelige vergader- en spreekruimtes
    Bent u op zoek naar een ruimte voor uw mediations, intervisiebijeenkomsten of vergaderingen, profiteer dan als NMv lid van de korting die Inview Vergaderen en Het Coachhuis u bieden.
    Ga naar aanbieding Inview
    Ga naar aanbieding Het Coachhuis
  • Korting op tijdschrift Nederlandse Mediation
    Leden van de NMv kunnen tegen een korting van maar liefst 30% een abonnement nemen op het tijdschrift Nederlandse Mediation van uitgever Wolters Kluwer.
    Ga naar aanbieding Wolters Kluwer

Hou onze website en de nieuwsbrief in de gaten voor actuele aanbiedingen.

Disclaimer: De NMv is op geen enkele wijze partij in de overeenkomst tussen haar leden en de leveranciers c.q. dienstverleners, die aanbiedingen doen aan de leden. De NMv kan derhalve nimmer aansprakelijk worden gesteld inzake geschillen of schades, die uit desbetreffende overeenkomsten zouden kunnen voortvloeien, rechtstreeks of indirect of op welke wijze en onder welke benaming dan ook.