Business services NMv

De Business Services van de NMv helpen u op weg naar een efficiënte en voordelige mediationpraktijk. Speciaal geselecteerde leveranciers bieden u als NMv-lid scherpe aanbiedingen en een goede kwaliteit.

Het selecteren van een business servicepartner kan niet uitputtend zijn omdat wij de markt niet overzien en ook omdat aan onze kant de menskracht en expertise ontbreken om iedere aanbieder op zijn merites te beoordelen. Hat zal dus altijd gaan om een selectieve en subjectieve keuze, die echter wel gebaseerd moet zijn op:

• onpartijdigheid en belangeloosheid bij de keuze van de dienstverlener
  • betrouwbaarheid en continuïteit van de diensten
  • een goede kwaliteit van de dienst of het product
  • een voor de leden concurrerend aanbod
  • optimale transparantie in de dienstverlening naar de leden toe
  • soepele samenwerking met de afnemers en met de vereniging
  • wederkerigheid in de relatie (winwin)
  • bij voorkeur toetsbare positieve ervaringen met de betreffende dienstverlening

Overzicht Business Services NMv:

• Verzekeringen
    IAK Verzekeringen heeft een concurrerend en compleet pakket van bedrijfs- en particuliere verzekeringen samengesteld.
    Ga naar aanbieding IAK
  • Voordelige vergader- en spreekruimte
    Bent u op zoek naar een ruimte voor uw mediations, intervisiebijeenkomsten of vergaderingen, profiteer dan als NMv lid van de korting die Het Coachhuis u biedt.
    Ga naar aanbieding Het Coachhuis
  • Korting op tijdschrift Nederlandse Mediation
    Leden van de NMv kunnen tegen een korting van maar liefst 30% een abonnement nemen op het tijdschrift Nederlandse Mediation van uitgever Wolters Kluwer.
    Ga naar aanbieding Wolters Kluwer
  • Korting op workshops van De Videovakvrouw
    Leden van de NMv kunnen met een korting van 5% deelnemen aan workshops van De Videovakvrouw
    Ga naar aanbieding De videovakvrouw
  • Websitebouw en SEO
    Best4u heeft speciaal voor mediators een aantal specifieke mediatorwebsites ontwikkeld. Zo heeft u als mediator al een website voor € 599,00. Uiteraard met een uitstekende ondersteuning, beheer en veilige hosting.
    Ga naar aanbieding Best4U
  • Deurwaardersdiensten en incasso
    Uw factuur wordt maar niet betaald? Van Arkel gerechtsdeurwaarders & incasso kan ervoor zorgen dat uw klant een betalende klant wordt. Mochten wij in het minnelijke traject (zonder tussenkomst van de rechter, met een laag kostenrisico) geen  succes hebben dan  is het mogelijk om een procedure te starten. Uiteraard in overleg met u en wanneer wij denken dat het zinvol is om te procederen. Zo maken we geen onnodige kosten. Dat is voor iedereen wel zo fijn.
    Ga naar aanbieding Van Arkel gerechtsdeurwaarder & incasso
  • Mobiliteit
    Wilt u een lease-, huur- of shortleaseauto rijden zonder zorgen? Met het Alphabet Mobiliteitsarrangement profiteert u als NMv-lid van forse kortingen die kunnen oplopen tot € 40,00 per auto per maand, oftewel € 500,00 per jaar.
    Ga naar aanbieding

* Broodfonds, de NMv heeft onderzocht of zij het broodfonds als business service kan aanbieden maar helaas is het systeem van broodfonds niet zo ingericht dat de NMv haar leden een goede korting kan bieden.

Hou onze website en de nieuwsbrief in de gaten voor actuele aanbiedingen.

Disclaimer: De NMv is op geen enkele wijze partij in de overeenkomst tussen haar leden en de leveranciers c.q. dienstverleners, die aanbiedingen doen aan de leden. De NMv kan derhalve nimmer aansprakelijk worden gesteld inzake geschillen of schades, die uit desbetreffende overeenkomsten zouden kunnen voortvloeien, rechtstreeks of indirect of op welke wijze en onder welke benaming dan ook.