Word nu lid van ‘Het Coachhuis’ en krijg 50% korting op de jaarbijdrage voor het eerste jaar lidmaatschap

Speciale actie in 2018 voor leden van de NMvLogo_Coachhuis

Heeft u als mediator behoefte aan een sfeervolle spreekkamer op diverse plekken in het land? Dan is Het Coachhuis iets voor u. Het Coachhuis zit al in meer dan 100 locaties door heel Nederland.

Landelijk netwerk van spreekkamers

Het Coachhuis heeft een uniek netwerk van meer dan 700 spreekkamers en groepsruimtes. Bij de selectie van ons groeiende aanbod letten wij op bereikbaarheid met de auto en het openbaar vervoer, zodat u uw klanten door heel Nederland kunt ontvangen. De individuele ruimtes zijn sfeervol, rustig en functioneel ingericht. U en uw klanten kunnen zich er direct thuis voelen, in alle rust en privacy, in gesprek en aan de slag.

Zorgeloos huren zonder vaste lasten

Al onze ruimtes zijn per uur te boeken. U hoeft dus alleen een reservering te maken voor de tijden dat u een afspraak heeft met een klant. Via onze website of mobile applicatie reserveert u tevoren eenvoudig de gewenste ruimte voor een gunstig tarief vanaf €12,50 per uur (ex btw). Er zijn geen verborgen kosten want het tarief is inclusief koffie, thee, gebruik van internet en flip-over/whiteboard.

Extra ledenservices

Naast de flexibele sfeervolle spreekruimtes bieden wij u ook een gratis abonnement op de kennisbank Coachlink. Coachlink bevat de complete inhoud uit ruim 160 boeken over coaching en persoonlijke ontwikkeling. Met een abonnement heeft u altijd en overal toegang tot alle relevante vakliteratuur ter waarde van meer dan € 3.000. Daarnaast zijn er elke maand gratis workshops en netwerkbijeenkomsten in een van onze coachhuizen waar u zich voor in kunt schrijven.

Wij verwelkomen u graag als lid van Het Coachhuis

Het Coachhuis werkt op basis van een lidmaatschap met een vaste jaarbijdrage. Wanneer u de actiecode CHNMV2018 bij aanmelding vermeldt, ontvangt u 50% korting op de jaarbijdrage voor het eerste jaar lidmaatschap bij het coachhuis.

Voor meer informatie over ons aanbod kunt u terecht op www.hetcoachhuis.nl.