Contributie 2018

Tijdens de Algemene Ledenvergadering op 8 november is de contributie voor het NMv-lidmaatschap in 2018 vastgesteld op € 195 exclusief btw. De verhoging van de contributie is noodzakelijk om het huidige serviceniveau op peil te houden en de ambities van de vereniging op het gebied van promotie van mediation te kunnen realiseren. De bijdrage in 2018 voor afnemers van het dienstenpakket bedraagt € 145 exclusief btw.

Dienstenpakket omzetten?

Een dienstenpakket is niet hetzelfde als een lidmaatschap. Wilt u lid worden in 2018, dan blijft u de faciliteiten ontvangen die u ook ontvangt als afnemer van het dienstenpakket (waaronder het Tijdschrift Conflicthantering en gratis bijeenkomsten/workshops). Aanvullend hierop biedt het lidmaatschap van de NMv:

• gebruik van Business Services zoals een collectieve beroepsaansprakelijkheidsverzekering, korting op vergaderlocaties en tijdschriften Nederlandse Mediation en Kennisreeks
  • gebruik ‘lid van’ logo NMv
  • Vraagbaak Eigen Praktijk ter ondersteuning bij het opzetten en voeren van een professionele mediatorspraktijk
  • toegang tot de besloten LinkedIn-groep van de NMv
  • de publieke belangenbehartiging van het mediationberoep en de ontwikkeling daarvan via de Mediatorsfederatie Nederland (MfN) zijn inbegrepen bij het NMv-lidmaatschap
  • toegang en stemrecht bij de Algemene Ledenvergadering van de NMv

Wilt u uw dienstenpakket omzetten naar een volledig lidmaatschap, stuur dan een e-mail naar info@mediatorsvereniging.nl.

Opzeggen

Bent u lid van de NMv en wilt u zich uitschrijven, dan dient u dat schriftelijk vóór 1 december van het lopende jaar te doen. Stuur uw verzoek om uit te schrijven naar info@mediatorsvereniging.nl. U ontvangt van ons per e-mail een bevestiging van uw uitschrijving. Let op, uw uitschrijving is pas van kracht als u hierover een schriftelijke bevestiging van ons heeft ontvangen!

Wilt u het dienstenpakket niet langer ontvangen? Dan dient u dat schriftelijk vóór 31 december van het lopende jaar te doen. Stuur uw verzoek om uit te schrijven naar  info@mediatorsvereniging.nl. U ontvangt van ons per e-mail een bevestiging van uw uitschrijving. Let op, uw uitschrijving is pas van kracht als u hierover een schriftelijke bevestiging van ons heeft ontvangen!