Ambassadeursnetwerk

Het ambassadeursnetwerk van de NMv komt in actie om mediation op de kaart te zetten. Het netwerk bestaat inmiddels uit ruim 30 mediators met allemaal een eigen inbreng voor wat betreft expertise en regionale inzet. Naast het op de kaart zetten van mediation werkt het ambassadeursnetwerk ook aan de promotie van de vereniging zelf. PR-uitingen worden gestroomlijnd en gekoppeld aan de vereniging, zodat het publiek bekend wordt met de NMv en daarmee ook de NMv-leden.

Mediation op de kaart: middelen en acties

• Social media inzetten om te reageren op actualiteiten en succes delen.
  • Een algemene presentatie over mediation die u kunt gebruiken om uit te leggen wat mediation is en wat dit voor een organisatie of individu kan opleveren
  • Promotiemateriaal verspreiden
  • Onder de vlag van de Mediatorsfederatie Nederland is de publiekswebsite mediationnederland.nl live gegaan. Een informatieve website waar mediators naar kunnen verwijzen. Hiermee kan iedereen ambassadeur zijn van mediation

Bijeenkomsten

Het netwerk komt meerdere keren per jaar bijeen. Wanneer u zich aanmeldt als ambassadeur wordt u automatisch uitgenodigd voor de bijeenkomsten.

Interesse?

De NMv kan altijd ambassadeurs gebruiken. Wilt u zich aansluiten bij of heeft u vragen of opmerkingen over het ambassadeursnetwerk, stuur dan een e-mail naar info@mediatorsvereniging.nl of bel met 010 – 2012350.