drs. ing. Dirk Duijzer

Dirk Duijzer is sinds 2008 werkzaam bij de Rabobank en vanaf 2017 directeur van het directoraat Bestuurszaken & Coöperatie. Na het doorlopen van de Hogere Landbouw School (richting bedrijfskunde) te Dronten en enkele jaren als sociaaleconomisch voorlichter heeft Dirk zich ontwikkeld in diverse directiefuncties, waaronder algemeen directeur bij LTO Nederland en directeur van de Nederlandse Christelijke Boeren- en Tuindersbond.

Hij heeft zijn doctoraal Bestuurskunde aan de Universiteit van Utrecht, richting management, organisatie en communicatie voltooid. Tevens heeft hij een master Financieel Recht aan de Erasmus Universiteit behaald en momenteel volgt Dirk een master Philosophy aan de Vrije Universiteit in Amsterdam.

Naast zijn werk en studie vervult hij ook een aantal nevenfuncties en is hij betrokken geweest bij talloze fusies en samenwerkingsverbanden met patiëntenverenigingen, scholen, accountantskantoren, Rabobanken, woningbouwcorporaties en kwaliteitsorganisaties. De sleutel bij al deze activiteiten is altijd een goed begrip van de verhoudingen tussen mensen.