Wie wint Eberhard van der Laan Mediation Award 2019?

De Nederlandse Mediatorsvereniging (NMv) schenkt elk jaar bijzondere aandacht aan mensen die door hun optreden en persoonlijkheid een verbindende rol in de samenleving spelen. Mensen die uiteenlopende belangen met elkaar kunnen verbinden en daarmee bijdragen aan een prettige samenleving, waarin ruimte is voor verschillende ideeën en gezamenlijke oplossingen. Deze waarden zijn dezelfde als die gelden voor Mediation en verdienen daarmee de Eberhard van der Laan Mediation Award.

In de komende Week van de Mediation, van 14-18 oktober, gaan we deze Award weer uitreiken. Aan u de vraag of u personen, boegbeelden, wilt nomineren. Mensen waarvan u vindt dat zij een verbindende rol in de samenleving spelen en onze waarden hebben uitgedragen.
Via een mail aan het secretariaat kunt u uw nominatie en motivatie waarom, kenbaar maken, info@mediatorsvereniging.nl. Wat maakt dat uw kandidaat deze Award zou moeten winnen?