Feestelijke opening lustrumjaar op 14 februari 2017 in Madurodam Den Haag!

Colorful confetti against the sky.

Aanmelden is helaas niet meer mogelijk!

In 2017 viert de NMv haar 15-jarig bestaan. Op Valentijnsdag, dinsdag 14 februari, openen we het lustrumjaar tijdens onze nieuwjaarsbijeenkomst in Madurodam, Den Haag. Het thema van het lustrumjaar is: Belangen Bundelen, 15 jaar NMv!

Waarom Valentijnsdag?

• deze dag ligt nabij de oprichtingsdatum van de NMv (de NMv is opgericht op 12 februari 2002)
  • vanwege onze liefde voor het mediationvak
  • verbinding / verzoening zijn gezamenlijke thema’s

Interactieve forumdiscussie

U kunt deze middag (ook) kennismaken met de leden van onze nieuw ingestelde Raad van Advies. In een interactieve forumdiscussie gaan we met elkaar in gesprek over de visie op ons mediationvak, de ontwikkelingen in de samenleving die daarop van invloed zijn en het meer op de kaart zetten van mediation.

Live muziek Jolly MangosJolly Mangos

Bij een feestelijke opening hoort muziek! De Jolly Mangos, met Sander (gitaar) en Coen (accordeon), laten hun uitgebreide repertoire horen tijdens de borrel. Meer informatie over dit muzikale duo vindt u op www.jollymangos.nl.

16.30 uur – ontvangst
17.00 uur – voorstellen Raad van Advies en forumdiscussie
18.00 uur – borrel, proosten op het lustrumjaar (met hapjes; geen volwaardige maaltijd)
19.00 uur – einde lustrumbijeenkomst

Locatie

Themapark Madurodam, George Maduroplein 1, 2584 RZ Den Haag. Goed bereikbaar met de auto (450 parkeerplaatsen) en via OV (tram 9).

Bezoek (gratis) Madurodam voorafgaand aan de NMv-lustrumbijeenkomst!
Tot twee uur voorafgaand aan de start van de NMv-lustrumbijeenkomst, dus vanaf 14.30 uur, heeft u de mogelijkheid om het park te bezoeken. Ontdek waar een klein land groot in is aan de hand van Nederlandse hoogtepunten. Bij de kassa/ receptie kunt u aangeven dat u NMv-lid bent en voor de NMv-lustrumbijeenkomst komt. U ontvangt een toegangsbewijs voor het bezoek aan het park.

Komt u uitsluitend voor de NMv-lustrumbijeenkomst? Volgt u dan de verwijsborden ‘NMv-lustrumbijeenkomst’.

Aanmelden is helaas niet meer mogelijk.