Aon-zakenpakket voor NMv-leden

Aon biedt leden van de NMv de mogelijkheid om naast de huidige collectieve verzekeringen ook de overige bedrijfsrisico’s te verzekeren. Hiervoor heeft Aon een pakket samengesteld dat is toegespitst op mediators en afgestemd op de meest voorkomende schaderisico’s die zij lopen. Voor dit pakket betaalt u als NMv-lid een scherpe vaste premie van € 30,00 per maand.

Het pakket bestaat uit:

Verzekering Voor Verzekerde bedragen
Inventaris/goederen Hiermee verzekert u uw inventaris en handelsvoorraad (roerende zaken) tegen brand, storm, water, diefstal, vandalisme, aanrijdingen en andere schade. Verzekerd bedrag van de inventaris en goederen inclusief eventueel huurdersbelang

Eigen risico

€ 50.000,- (nieuwwaarde) verzekerd zowel in uw gebouw als op het werk

€ 250,- per gebeurtenis

Kantoor elektronica Verzekert materiële schade aan kantoorelektronica na brand, kortsluiting en alle van buiten komende onheilen. Verzekerd bedrag tot € 12.500,- verzekerd zowel in uw gebouw, bij klanten als onderweg
Extra Kosten Vergoedt de extra kosten die u moet maken bij schade aan uw gebouwen, inventaris en goederen om uw bedrijf zo snel mogelijk weer draaiend te krijgen/houden. Verzekerd bedrag tot € 50.000,- extra kosten die u maakt na een schade om

bijvoorbeeld snel een andere ruimte te huren.

Reconstructie Is uw administratie beschadigd na brand of andere schade? Dan vergoedt de reconstructie kostenverzekering het herstel van uw administratie. Verzekerd bedrag € 25.000,-

Aanvragen verzekering

Het aanvragen van bovengenoemd pakket is makkelijk en eenvoudig. Stuur een e-mail naar ondernemingen.team4@aon.nl ter attentie Zakepakket NMv. Bellen kan ook naar 088 8108174.