Vakbladen

De NMv vindt als beroepsvereniging de kwaliteit van het vak mediation van groot belang. Daarom biedt de NMv haar leden korting op een aantal vakbladen over mediation.

Tijdschrift Nederlandse Mediation

Leden van de NMv ontvangen korting op een abonnement op het tijdschrift Nederlandse Mediation van Wolters Kluwer. Het tijdschrift geeft meer inzicht in de uitkomsten van mediations door op consistente en gestructureerde wijze geanonimiseerde mediations te behandelen. Deze worden aangeleverd, geselecteerd en bewerkt door een netwerk van mediators werkzaam in de praktijk en beoordeeld en geredigeerd door een ervaren redactie. Nederlandse Mediation verschijnt vier keer per jaar, zowel in een online- als papieren uitgave en heeft aandachtsgebieden zoals Arbeid, Familie, Overheid, Strafzaken, Zakelijk en Zorg.
Ga naar aanbieding

Kennisreeks

Leden van de NMv ontvangen korting op een abonnement of losse exemplaren op de Kennisreeks van Sdu. De Kennisreeks levert goede informatie en kennis over ADR/mediation voor een brede doelgroep, en wil daarmee de vakontwikkeling en de toepassing van ADR/mediation in Nederland verder bevorderen.

Ga naar aanbieding