Mediation Magazine

Samen de boer op, mediation aan de man brengen. Dat gaan we (meer) doen tijdens het jubileumjaar. Om dat makkelijker te maken, geven wij in 2017 tegen kostprijs een mooi Mediation Magazine uit. Een aantrekkelijk vormgegeven blad dat u uw klanten en verwijzers graag cadeau doet.

Met onder andere een gesprek met Tooske Ragas over haar ambassadeurschap bij Warchild en haar eigen visie op conflicten en (stief)moederschap, een interview met AKZONobel over de inzet van mediation in vastgelopen internationale onderhandelingen en prof. dr. Louis Cauffman – oplossingsgericht bedrijfseconoom – over bedrijfsdynastiën en conflict in familiebedrijven, een ex-gedetineerde, een documentairemaakster, projecten rondom kinderen en echtscheidingen, buurtbemiddeling, een gesprek met een ‘mediation-minded’ rechter, notaris én advocaat. En natuurlijk veel achtergrondinformatie over mediation. Daarnaast ook luchtigere onderwerpen, zoals een pagina met strips, een ‘wat voor conflict type ben jij’-test, ganzenbord in een versie ‘gedoe op de werkvloer’. Kortom: 64 pagina’s fijn leesvloer over alternatieven bij conflict en maatschappelijke oplossingen. Voor ieder wat wils dus. Niet alleen leuk om te geven aan onze verwijzers, ook mooi om te bewaren en bijvoorbeeld in uw eigen wacht-/ spreekruimte te leggen.

Voorbeeld Mediation Magazinedummy_cover

Om u een indruk van het Mediation Magazine te geven, ziet u hiernaast de dummy van de cover. Klik op de afbeelding om de cover in groter formaat te bekijken. De definitieve uitgave kan afwijken van de dummy.

Het Mediation Magazine is vrij van reclame, anders dan het NMv-logo en een voorwoord namens het NMv-bestuur. Op de voorpagina is er ruimte voor een handgeschreven boodschap, sticker of stempel, zodat u het magazine kunt personaliseren naar wens.

Kosten

Het Mediation Magazine is tegen kostprijs verkrijgbaar. Afnamehoeveelheid is: 10, 25, 50, 75 of 100 stuks.

Afnamehoeveelheid Kosten
  10 stuks €   40,00
  25 stuks €   93,75
  50 stuks € 175,00
  75 stuks € 262,50
100 stuks € 350,00

Genoemde bedragen zijn exclusief 6% BTW en inclusief verzendkosten.

Verschijningsdatum

De verwachte verschijningsdatum van het Mediation Magazine is 30 april 2017. In de NMv-nieuwsbrief informeren wij u over de voortgang en definitieve oplever- en verzenddatum.

Bestellen en betalen

Bestel nu uw exemplaren van het prachtige Mediation Magazine! Hiervoor gaat u naar het bestelformulier.

De NMv produceert het Mediation Magazine zonder winstoogmerk. Om de kosten van opmaak en productie te dekken, vragen wij u de magazines vooraf (via Ideal) te betalen.

Wilt u meer dan 100 stuks bestellen, neem dan contact op met het secretariaat van de NMv via info@mediatorsvereniging.nl.