Intervisie bij de NMv

Vanaf vandaag is er een nieuwe uitwisselingsplek op onze website voor intervisie in de vorm van een landkaart.

Voorheen konden zowel leden als facilitators zich aanmelden voor intervisie bij het verenigingssecretariaat. Het secretariaat deelde vervolgens de groepen in en nam tevens de verdere coördinatie op zich. Nu is er een uitwisselingsplek op onze website waar ervaren facilitators hun diensten aanbieden in de begeleiding van intervisiegroepen. Deze landkaart, op het besloten gedeelte van onze website, laat zien waar de intervisiegroepen bijeenkomen, hoeveel plaatsen er beschikbaar zijn, meer informatie over de facilitator en de contactgegevens.

Om de landkaart te bekijken moet u eerst op deze website inloggen. Vervolgens gaat u op de overzichtspagina achter de leden login naar ‘intervisiegroepen’.

Uitgangspunten intervisie bij de NMv

In het kader van kwaliteit is het uitgangspunt bij intervisie zoveel mogelijk te werken met een vaste intervisiegroep. Het werken met een vaste groep vergroot de veiligheid en daarmee het leervermogen van de individuele deelnemers. Alle intervisiegroepen werken met ervaren facilitators die weten hoe ze een groep moeten begeleiden vanuit verschillende intervisiemethoden. Lees meer over de uitgangspunten van intervisie bij de NMv.

Ervaren facilitators gezocht

Bent u een ervaren facilitator en wilt u een intervisiegroep voor de NMv begeleiden, dan kunt u zich aanmelden via het aanmeldformulier.