Uitbreiding collectiviteit beroepsaansprakelijkheidsverzekering

Nu ook aantrekkelijke premie voor niet MfN-registermediators

Al jaren biedt de NMv via Aon een interessante collectiviteitskorting op een beroepsaansprakelijkheidsverzekering. De NMv heeft in overleg met Aon de collectiviteit uitgebreid zodat ook niet MfN-registermediators gebruik kunnen maken van de aantrekkelijke premie die de samenwerking van de NMv en Aon biedt. De combinatie van het lidmaatschap van de NMv en de collectieve verzekering is zelfs een stuk goedkoper dan wanneer u een individuele polis afsluit.

De verzekeringsadviseurs van Aon behartigen uw belangen bij diverse verzekeraars. Zij adviseren u graag hoe u kunt omgaan met risico’s en bieden een compleet pakket aan producten en diensten om deze risico’s af te dekken. Of het nu gaat om uw bedrijf, uw gezin, uw huis of uw vermogen; samen met u creëren zij de juiste oplossing voor iedere situatie.

Informatie

Benieuwd naar de mogelijkheden? Neem dan contact op met een van de adviseurs van Aon via 088 8108174.