Aspirant-lid

Nog geen mediator? Word dan vast aspirant-lid!

Volgt u een erkende opleiding tot mediator, dan kunt u tijdens uw opleiding bij het opleidingsinstituut al lid worden van de NMv via het aspirant-lidmaatschap. Als aspirant-lid heeft u recht op vele NMv-faciliteiten. Het mooie is dat u slechts de helft van de jaarlijkse contributie hoeft te betalen tot het moment dat u uw opleiding heeft afgerond. U betaalt dus € 87,50 exclusief btw.

U kunt maximaal twee jaar aspirant-lid van de NMv zijn. Na het succesvol afronden van uw MfN-erkende basisopleiding mediation bij het opleidingsinstituut wordt het aspirant-lidmaatschap omgezet in een regulier lidmaatschap. Het behalen van het theorie-examen en het assessment voor toetreding tot het MFN-register staan los van uw afronding basisopleiding. Zodra u dus uw basisopleiding bij het opleidingsinstituut heeft afgerond, dient u dit zelf bij ons aan te geven. Mocht u binnen de twee jaar de basisopleiding niet afronden, komt het aspirant-lidmaatschap te vervallen. Let op, als aspirant-lid heeft u geen stemrecht op Algemene Ledenvergadering (ALV), bent u niet vindbaar op de website bij ‘ik zoek een mediator’ en dient u zelf bij de opdrachtgever aan te geven dat u aspirant-lid bent.

Sluit u nu aan bij de NMv! Ga naar aanmelden lidmaatschap NMv.