Uitschrijven

Bent u lid van de NMv en wilt u zich uitschrijven, dan dient u dat schriftelijk vóór 1 december van het lopende jaar te doen. Stuur uw verzoek om uit te schrijven naar info@mediatorsvereniging.nl.

U ontvangt van ons per e-mail een bevestiging van uw uitschrijving. Let op, uw uitschrijving is pas van kracht als u hierover een schriftelijke bevestiging van ons heeft ontvangen!

Opzeggen dienstenpakket

Per 1 januari 2014 heeft de NMv de verenigingstaken van het voormalige NMI (nu Mediators federatie Nederland) overgenomen. Deze verenigingstaken zijn gebundeld in het zogenaamde dienstenpakket. Afnemers van dit dienstenpakket zijn geen lid van de NMv. De bijdrage voor deze diensten is in 2016 € 130 exclusief btw.

Wilt u het dienstenpakket niet langer ontvangen? Dan dient u dat schriftelijk vóór 31 december van het lopende jaar te doen. Stuur uw verzoek om uit te schrijven naar  info@mediatorsvereniging.nl. U ontvangt van ons per e-mail een bevestiging van uw uitschrijving. Let op, uw uitschrijving is pas van kracht als u hierover een schriftelijke bevestiging van ons heeft ontvangen!

Aanmelden dienstenpakket niet mogelijk

Het dienstenpakket is een overgangsregeling en geen lidmaatschapsvorm. U kunt zich dus niet aanmelden voor het dienstenpakket. Bent u geïnteresseerd in het lidmaatschap van de NMv? Ga dan voor meer informatie naar lidmaatschap NMv. Of meld u direct aan via het aanmeldformulier.