Mediationcongres 2013: Federatie uit de startblokken

mediationcongres2013Op vrijdag 15 november aanstaande vindt het Mediationcongres 2013 plaats in Media Plaza in Utrecht. Het congres wordt dit jaar voor het eerst georganiseerd door de Federatie van Nederlandse mediatorsverenigingen. Het thema luidt dan ook: ‘Federatie uit de startblokken’.

Programma

Dankzij de inzet van de verenigingen is er een sterk en bijzonder gevarieerd programma. De kracht van de Federatie – elkaar versterken – is de kracht van het Mediationcongres 2013!

Het programma bestaat uit een plenaire opening onder leiding van Inge Diepman, bekend van de televisieprogramma’s Het Zwarte Schaap, B&W en Herexamen, en een uitgebreid parallelprogramma dat de verscheidenheid van de Federatie weerspiegelt. Ter afsluiting van het congres wordt de MediationAward 2013 uitgereikt aan de meest grensverleggende mediator.

Bekijk het volledige programma.

Aanmelden

U kunt zich aanmelden voor het Mediationcongres 2013 via het inschrijfformulier. Als NMv-lid betaalt u geen € 275,00 maar € 225,00 exclusief btw voor deelname aan het Mediationcongres 2013.