Mediationmagazine

Samen de boer op, mediation aan de man brengen. Dat gaan we (meer) doen tijdens het jubileumjaar. Om dat makkelijker te maken, geven wij in 2017 tegen kostprijs een mooi Mediationmagazine uit. Een aantrekkelijk vormgegeven blad dat u uw klanten en verwijzers graag cadeau doet. Met onder andere een BN’r, een ex-gedetineerde, een documentairemaakster, projecten rondom kinderen en echtscheidingen, buurtbemiddeling, een gesprek met een ‘mediation-minded’ rechter, notaris én advocaat en natuurlijk veel achtergrond informatie over mediation. Daarnaast ook luchtigere onderwerpen, zoals een pagina met strips, een ‘wat voor conflict type ben jij’-test, ganzenbord in een versie “gedoe op de werkvloer”. Kortom: 56 pagina’s fijn leesvloer over alternatieven bij conflict en maatschappelijke oplossingen. Voor elk wat wils dus. Niet alleen leuk om te geven aan onze verwijzers, ook mooi om te bewaren en bijvoorbeeld in uw eigen wacht- / spreekruimte te leggen.

Voorbeeld Mediationmagazine

Om u een indruk van het Mediationmagazine te geven, kunt u hieronder een dummy van het blad bekijken.

[Dummy volgt nog]

Het Mediationmagazine is vrij van reclame, anders dan het NMv-logo en een voorwoord namens het NMv-bestuur. Op de voorpagina is er ruimte voor een handgeschreven boodschap, sticker of stempel, zodat u het magazine kunt personaliseren naar wens.

Kosten

Het Mediationmagazine is tegen kostprijs verkrijgbaar. Afnamehoeveelheid is: 10, 25, 50, 75 of 100 stuks. Wil je meer exemplaren bestellen? Neem dan contact op via info@mediatorsvereniging.nl.

Afnamehoeveelheid Kosten
  10 stuks €   40,00
  25 stuks €   93,75
  50 stuks € 175,00
  75 stuks € 262,50
100 stuks € 350,00

Genoemde bedragen zijn exclusief 6% BTW en inclusief verzendkosten.

Verschijningsdatum

De verwachte leverdatum is 30 april 2017.

Bestellen

Bestel* nu uw exemplaren van het prachtige Mediationmagazine. Hiervoor gaat u naar het bestelformulier.
Wilt u meer dan 100 stuks bestellen, neem dan contact op met het secretariaat van de NMv via info@mediatorsvereniging.nl.

Het recht van retour geldt niet voor het Mediationmagazine. Het blad wordt gedrukt zonder winstoogmerk. Het zogenaamde herroepingsrecht is daarom uitgesloten.