Doe mee met de Week van de Mediation van 12 – 16 juni 2017!

Dit jaar viert de NMv dat zij al vijftien jaar bestaat. Een periode waarin zowel de vereniging als het vak van mediator zich enorm heeft ontwikkeld en onze leden veel mooie dingen hebben bereikt in hun werk. Daar zijn we trots op en we vinden dat iedereen moet weten wat de kracht van mediation is. Vanuit die overtuiging is de Week van de Mediation geboren. Een week waarin iedereen die mediation een warm hart toedraagt in actie komt om mediation op de kaart te zetten. De Week van de Mediation wordt gehouden van maandag 12 tot en met vrijdag 16 juni 2017. Doet u ook mee?

Activiteiten Week van de Mediation

Tijdens de Week van de Mediation worden uiteenlopende activiteiten georganiseerd die gaan over de wijze van en op welke vlakken mediation kan worden ingezet. Denk aan workshops, netwerkbijeenkomsten, publiceren van artikelen, blogs, vlogs, landelijke en lokale persaandacht organiseren, uitwisseling met andere beroepsorganisaties, pop-up mediationwinkels, lezingen, en ga zo maar door. Alle activiteiten zijn bedoeld om een breed publiek kennis te laten maken met de kracht van mediation.

Doe mee!

Samen met u zorgen we ervoor dat de Week van de Mediation een succes wordt. Doe dus mee!
Bedenk een activiteit vanuit uw eigen kantoor, organisatie, samen met collega’s, in uw eigen gemeente of waar dan ook. Er is van alles mogelijk, zo lang het maar gaat om de promotie van mediation (en niet voor commerciële doeleinden).

Meld uw activiteit of publicatie aan via het aanmeldformulier.

Website

Op dit moment wordt er hard gewerkt aan een website voor de Week van de Mediation met daarop het programma met activiteiten. Naar verwachting gaat de site in de tweede week van maart live. Wij houden u op de hoogte.

Deel op social media

Doe mee op social media en zorg dat de Week van de Mediation een trending topic wordt! Deel zoveel mogelijk informatie over de Week van de Mediation in uw eigen netwerk. Gebruik hierbij altijd #mediationweekNL in uw berichten.

Vragen of tips?

Heeft u vragen over of tips voor de Week van de Mediation, neem dan contact op met Sheila Tolboom of Eline van Tijn (bestuurslid) via info@mediatorsvereniging.nl. Of bel naar het bureau van de NMv: 010 2012350.