NMv Kenniscarrousel van 14 april voert de Maat

• /
  • NMv Kenniscarrousel van 14 april voert de Maat

13 02 2022

De Kenniscarrousel van de NMv zal ook in 2022 weer een aantal inspirerende middagen opleveren.

De eerste van de drie sessies dit jaar vindt plaats op 14 april. We gaan deze middag in op de ‘Menselijke maat’. Er is een hoop te doen over dit thema. De afgelopen tijd hebben wij met veel leden, collega-mediators, bestuurders en opleiders gesproken, en overal is (h)erkenning. Uit deze gesprekken komt vooral naar voren dat er veel invalshoeken zijn over “wat” die menselijke maat dan is.

Waar moeten wij in de huidige maatschappij juist méér ruimte bieden en hoe gaan wij daar als professioneel mediator mee om? Hoe gaat de rechtspraak om met de ‘menselijke maat’? Hoe is jouw eigen maat en wat doe je daar mee? Wij bieden u deze middag handvatten, inzichten, vragen en antwoorden die allemaal in de koffer van een mediator horen!

Om u aan te melden voor deze interactieve middag ontvangt u binnenkort een uitnodiging. Wij hopen als bestuur wederom op veel aanmeldingen! Zet 14 april alvast in uw agenda!

De Kenniscarrousel is grotendeels PE-punten-waardig en er worden dus voor de te volgen workshops punten aangevraagd.

P.s.: Heeft u zelf een idee wat niet mag ontbreken deze dag? Of een expertise die u wilt delen? Deel het hier en richt uw vraag aan NMv-bestuurslid Pieter Beuker.