NMv-lustrumfestival op 13 juni 2017: meld u nu aan!

Profiteer tot 30 april van de ‘early bird’ korting

Het kan niemand zijn ontgaan: in 2017 bestaat de Nederlandse Mediatorsvereniging (NMv) 15 jaar. Tijd voor een feestje! Daarom organiseert de NMv in de Week van de Mediation een ééndaags lustrumfestival op dinsdag 13 juni aanstaande op een van de mooiste en meest inspirerende locaties van Nederland, het Koninklijk Instituut voor de Tropen in Amsterdam. Eind maart heeft u hiervoor een uitnodiging van ons ontvangen.

Belangen bundelen

Deze feestelijke gelegenheid staat uiteraard in het teken van het lustrumthema ‘Belangen bundelen’. Daarom bieden we u als NMv-lid of afnemer van het dienstenpakket de kans een verwijzer uit uw netwerk mee te nemen als gratis introducé. Denk bijvoorbeeld aan psychologen, advocaten, HR-managers, huis- en/of bedrijfsartsen en ambtenaren. Iedereen die beroepshalve geïnteresseerd is in (doorverwijzing naar) mediation is van harte welkom!

Rijk en gevarieerd programma

De dag begint om 11.30 uur met de voorjaars-ALV (alleen toegankelijk voor NMv-leden), met aansluitend om 13.00 uur het festivalprogramma dat om 18.00 uur overgaat in een feestelijk dinerbuffet. Medio mei volgt het volledige festivalprogramma en kunt u, samen met uw eventuele introducé, een persoonlijk programma samenstellen. Om u vast een indruk te geven, hieronder een kleine greep uit het gevarieerde programma-aanbod:

• Rock Your Business. Wat kun je leren over onderhandelen en teambuilding van muziek (maken)? Internationaal onderhandelaar Geert-Jan Hoek en twee professionals, trainers en musici, nemen je mee op een verrassend en muzikaal avontuur.
  • Pesten op het werk. In deze workshop – met een introductie door het ministerie van SZW – gaat inhoudelijke expert Alie Kuiper in op verschillende aspecten van dit verschijnsel.
  • Geweldloze oftewel verbindende communicatie. Workshop door Hester Macrander, gecertificeerd coach. Wat is de essentie van deze methode, en hoe pas je hem toe? Een introductie.
  • Interculturele vaardigheden. Deze tijd vraagt misschien wel meer dan ooit om het aanleren van ‘grensoverschrijdende’ vaardigheden. Want hoe open en oordeelloos we ook denken te zijn, het is niet altijd genoeg. Annemarie Stout van KIT Intercultural Professionals kan u bij uitstek aan het werk zetten om uw eigen vooroordelen en die van anderen te herkennen.
  • Vloggen als marketingtool. Het is effectief en makkelijker dan u denkt! De videovakvrouw Elisabeth Griffioen helpt u uw schroom te overwinnen.
  • Live mediationdemonstratie met toppers uit de mediationwereld.
  • En meer…..

Kortom, 13 juni is een dag die u niet mag missen!

Aanmelden

Meld u zich nog voor 30 april aan, dan betaalt u geen € 60,00 maar € 50,00 exclusief btw voor deelname aan het festivalprogramma. Dat is inclusief een introducé (zijnde een verwijzer), lunch, hapjes en sapjes en een heerlijk dinerbuffet met drie drankjes per persoon. U kunt zich aanmelden via het aanmeldformulier. Wij vragen u direct via Ideal te betalen. De uiterste aanmelddatum is 30 mei.

Let op: de capaciteit van de locatie is beperkt dus meld u en uw introducé snel aan!

PE-punten

De jaarlijkse PE-carrousel maakt deel uit van het festival. Er zijn dan ook de gebruikelijke PE-punten gekoppeld aan uw deelname.

ALV

Bent u lid van de NMv, dan kunt u op het aanmeldformulier meteen aangeven of u ook bij de ALV, voorafgaand aan het Lustrumfestival, aanwezig bent.

Vragen?

Heeft u nog vragen? Stuur dan een e-mail naar info@mediatorsvereniging.nl of bel met het secretariaat van de NMv: 010 2012350.