No-show-regeling voor bijeenkomsten en workshops

Als beroepsvereniging organiseert de NMv regelmatig bijeenkomsten en workshops waar u als NMv-lid gratis aan deel kunt nemen. Gratis betekent echter niet dat het aanmelden hiervoor vrijblijvend is. Het aantal plaatsen is vaak beperkt. Geeft u zich op, dan verwachten wij ook dat u komt.

No-show-tarief

Helaas worden wij vaak geconfronteerd met een hoog aantal ‘no shows’. Uiteraard kan het voorkomen dat u verhinderd bent. Daarom heeft het bestuur van de NMv besloten dat leden zich tot drie werkdagen voor de bijeenkomst of workshop met opgave van een reden per e-mail kunnen afmelden. Daarna brengen wij een no-show-tarief van € 45,00 in rekening voor de gemaakte kosten.

Dienstenpakket

De no-show-regeling is tevens van toepassing op afnemers van het dienstenpakket wanneer zij deelnemen aan NMv-bijeenkomsten die gratis zijn. Geldt er voor de afnemer van het dienstenpakket een eigen bijdrage hoger dan € 45,00 voor het bijwonen van een bijeenkomst of workshop, dan brengen wij deze hogere eigen bijdrage in rekening ingeval van niet tijdige afmelding of een ‘no show’.