PE-carrousel workshop nr. 5

Van VAR naar Modelovereenkomst en Wet DBA! Wat Nu?

Voor wie?

Mediators met een eigen bedrijf of degenen die de stap naar een eigen bedrijf overwegen.

Doel workshop

Aan het einde van deze workshop weet u of een (potentiële) opdrachtgever-opdrachtnemer of werkgever-werknemerrelatie bij u aan de orde is. U krijgt meer inzicht welke situaties een modelovereenkomst, naast de mediationovereenkomst vereisen én waarom. U bent na deze workshop in staat te sparren met opdrachtgevers over de inhoud van een (model)overeenkomst van opdracht of met uw werkgever over bijvoorbeeld tijdelijke vervanging. Ook weet u hoe daarmee om te gaan in de praktijk (u begrijpt de essentie van de Wet DBA en welke organisatievorm u past).

Workshopbegeleider

Alex Boerman (Sociale Academie) heeft 20 jaar ervaring in verschillende adviesfuncties (personeel en organisatie). Hij startte 10 jaar geleden eenmanszaak ‘Alex Boerman advies’ met advies over HRM en VAR, coaching en mediation. In die periode deed hij een tweejarige opleiding tot trainer/coach en een verdiepingsjaar bij het Instituut voor Toegepaste Integrale Psychologie. Daarnaast volgde hij opleidingen tot basis- en familiemediator en is nu MfN-registermediator (ALEX mediation). Zijn specialiteit is verhelderend werken bij arbeidsgeschillen & familie(scheidings)kwesties. Alex Boerman: ‘Als het erom spant en gaat om gezien, gehoord en begrepen. Mijn stijl van werken is pragmatisch en interactief’. Alex Boerman gaat graag het gesprek met je aan!

Aanmelden is niet meer mogelijk