Permanente Educatie

Het is voor elke mediator van belang om zich te blijven ontwikkelen door onder andere permanente educatie (PE). De NMv biedt haar leden door het jaar heen inhoudelijke workshops en symposia met PE-punten voor het MfN-register. Hou de agenda van de NMv in de gaten voor een overzicht van de workshops en symposia.

PE-carrousel

Elk najaar organiseert de NMv voor haar leden een PE-carrousel. Een inspirerende middag met een aantal boeiende workshops in twee rondes. Het programma is geschikt voor zowel ervaren als beginnende mediators. Deze PE-carrousel vindt plaats bij de Mariënhof in Amersfoort.

Als u aan beide workshoprondes deelneemt ontvangt u vier PE-punten voor het MfN-register.

Kosten

Voor leden van de NMv zijn er geen kosten verbonden aan deze bijeenkomst. Voor afnemers van een dienstenpakket brengen wij € 55 in rekening voor deelname aan de PE-carroussel. Voor mediators die niet verbonden zijn aan de NMv is er ook gelegenheid om deel te nemen voor slechts € 75.

Programma 22 september 2016

Op donderdag 22 september 2016 organiseerde de NMv voor de derde keer de PE-carrousel. Het was een inspirerende middag met zes boeiende workshops .

1. De meerwaarde van herstel(bemiddeling) in het strafrecht, Jacques Claessen
  2. Trematiek, Rik Smit
  3. Systeemdenken bij samenwerken, Esther van Veldhuijzen van Zanten
  4. Herstel van balans bij moeizame mediations, Elly Voskuilen en Joyce Korver