Regiogroep NMv Oost

Doel
NMv Oost is een regionale vereniging van de NMv. Het doel van de NMv en NMv Oost is het bevorderen van de belangen van de leden in het kader van de beroepsuitoefening.
NMv doet dit met en voor mediators op landelijk niveau en NMv Oost specifiek voor de mediators in de regio Oost-Nederland. De regio omvat de provincies Gelderland, Overijssel en Flevoland. De dienstverlening van NMv Oost bestaat momenteel uit het organiseren van bijeenkomsten waarin het netwerken, de inhoudelijke ontwikkeling en inspiratie voorop staat. Voor deze bijeenkomsten zijn per jaar maximaal 8 PE punten te behalen. In de toekomst willen we de dienstverlening uitbreiden met diensten op het vlak van belangenbehartiging, marketing en promotie van mediation in de regio Oost.

• Leden NMv Oost

Voor speciaal tarief:
• Leden NMv
• Aspirant leden NMv Oost
• Niet leden

Bijeenkomsten
NMv Oost organiseert vier keer per jaar een dinerbijeenkomst met een workshop. De data en onderwerpen staan in de agenda op de website van NMv. De plaats van samenkomst rouleert in het oosten van het land (Arnhem – Bathmen (gemeente Deventer)- Zwolle e.o.). Leden van NMv Oost kunnen de bijeenkomsten tegen een sterk gereduceerd tarief bijwonen. De kosten van de bijeenkomsten houden we zo laag mogelijk. Tot nu toe is de prijs, inclusief workshop, diner, consumptiebonnen en aanvraag PE-punten voor leden niet meer dan € 50,00.

Lidmaatschap
De contributie voor 2015 bedraagt €30,00. Dit bedrag wordt geïnd door de landelijke NMv. Het lidmaatschap loopt per kalenderjaar en wordt ieder jaar automatisch verlengd.
Wilt u zich als lid opgeven stuur dan een e-mail naar nmvoost@gmail.com.

In deze mail moet de volgende informatie staan:

• Naam, adres, postcode en plaats
• Telefoon, mobiel, emailadres
• Mediatorcode
• Lid van NMv (voorwaarde) Ja/nee
• Toestemming NAW gegevens op de deelnemerslijst Ja/nee

Wilt u het lidmaatschap opzeggen, dan verzoeken wij u dit voor 1 januari van het volgend kalenderjaar per e-mail – nmvoost@gmail.com aan ons door te geven.