Save the date: NMV-lustrumfestival op 13 juni 2017

Het kan niemand zijn ontgaan: in 2017 bestaat de Nederlandse Mediatorsvereniging (NMv) 15 jaar. Tijd voor een feestje! Daarom organiseert de NMv in de Week van de Mediation een ééndaags lustrumfestival. Op dinsdag 13 juni aanstaande zijn al onze leden en afnemers van het dienstenpakket, inclusief gratis introducé (verwijzer), welkom op een van de mooiste en meest inspirerende locaties van Nederland, het Koninklijk Instituut voor de Tropen in Amsterdam.

Belangen bundelen

Deze feestelijke gelegenheid staat uiteraard in het teken van het lustrumthema ‘Belangen bundelen’. Daarom bieden we alle bij de NMv aangesloten mediators de kans een verwijzer uit zijn of haar netwerk uit te nodigen om deel te nemen aan het gevarieerde festivalprogramma. Te denken valt aan psychologen, advocaten, HR-managers, huis- en/of bedrijfsartsen en ambtenaren. Iedereen die beroepshalve geïnteresseerd is in (doorverwijzing naar) mediation is van harte welkom! Het lustrumfestival is dé uitgelezen kans voor hen om kennis te maken met de kracht van mediation.

PE-carrousel

De jaarlijkse PE-carrousel maakt deel uit van het festival en er zijn dan ook de gebruikelijke PE-punten gekoppeld aan uw aanwezigheid.

Programma

We beginnen de dag met de voorjaars-ALV, met aansluitend het festivalprogramma. En tijdens het festivalprogramma kunt u genieten van zomerse versnaperingen. Het dagprogramma eindigt rond 17.30 uur en gaat over in een feestelijk en gevarieerd dinerbuffet. Elke gast ontvangt voor de avond bovendien drie munten voor drankjes. Daarna is het uiteraard mogelijk om – voor eigen rekening – drankjes te bestellen.

Het globale programma ziet er als volgt uit:

11:30 uur -Algemene Leden Vergadering (alleen voor NMv-leden)
13:00 uur -Inloop en ontvangst gasten festivalprogramma
13:45 uur -Opening door Frederique van Zomeren gevolgd door plenair programma
14:30 uur -Start festivalprogramma*
17:30 uur -Afsluiting dagprogramma
Gedurende de hele middag is er ook op het centrale festivalplein van alles te doen!
18:00 uur -Dinerbuffet, muziek en meer!
21.00 uur -Einde

* Medio mei volgt het programma en kunnen u en uw eventuele introducé een persoonlijk festivalprogramma samenstellen.

Kosten

Voor deelname aan het festivalprogramma, inclusief een introducé, lunch, hapjes en sapjes en een heerlijk dinerbuffet met drie drankjes per persoon, vragen we een bijdrage van
€ 60,00 exclusief btw. Mocht u meer verwijzers mee willen nemen dan kan dat uiteraard tegen betaling van een bijdrage in de kosten van € 60,00 exclusief btw per extra persoon.

Bent u niet aangesloten bij de NMv? Ook dan kunt u zich aanmelden voor het festival. De optie van een gratis introducé geldt in dit geval niet.

Aanmelden en ‘early bird’ korting

Voor ‘early birds’ geldt een korting van € 10,00. Aanmelden vóór 30 april kost dus maar € 50,00 exclusief btw! De uiterste aanmelddatum voor het lustrumfestival is 30 mei.
Aanmelden voor uzelf en uw introducé kan via het hiervoor bestemde aanmeldformulier. Wij vragen u direct via Ideal te betalen.

Wilt u naast uw gratis introducé nog een verwijzer (tegen betaling) meenemen, vul dan opnieuw het bovenstaande aanmeldformulier in. Dit keer kiest u voor de optie ‘geen van beide’ (bij de vraag of u lid bent van de NMv of een dienstenpakket afneemt) en voert u de gegevens van de verwijzer in.

Let op: de capaciteit van de locatie is beperkt dus meld u en uw introducé snel aan!

ALV

Bent u lid van de NMv, dan kunt u op het aanmeldformulier ook aangeven of u aanwezig bent bij de ALV.

Meer informatie

Heeft u nog vragen? Stuur dan een e-mail naar info@mediatorsvereniging.nl of bel met 010-2012350.