Serviceaanbod websites en online-marketing

De NMv is met verschillende professionele partijen in gesprek over een serviceaanbod voor leden met betrekking tot websites en online-marketing. Wij zijn daarom benieuwd of u als NMv-lid behoefte heeft aan een business service op het gebied van het bouwen van een website en/of websitemarketing?

Is uw website bijvoorbeeld mobielvriendelijk? Hoe zou u uw bezoekersaantallen kunnen verhogen? Past het design nog bij de gewenste uitstraling? Kunt u de website makkelijk zelf bijhouden? Is er een beveiligingscertificaat nodig voor uw website? Heeft u één partij voor het beheer, onderhoud en de beveiliging van uw website? Zou u gratis en vrijblijvend voorlichting met betrekking tot websites en marketing van uw diensten willen?

Kortom: laat het ons weten als u interesse heeft in een serviceaanbod op het gebied van websites en online-marketing. Dat kan door een e-mail te sturen naar info@mediatorsvereniging.nl onder vermelding van ‘Business Services NMv’.

Meer informatie

Wilt u weten wat het huidige serviceaanbod is voor NMv-leden, ga dan naar business services.