Social media kit 'Scheiden'

In dit social media pakket zitten 3 afbeeldingen: voor Facebook, twitter en instagram. Elke afbeelding heeft afmetingen die zijn geoptimaliseerd voor het betreffende platform.

Als je deze afbeeldingen gebruikt, zet er dan altijd in de tekst een 'call to action' bij, en herhaal de tekst in de afbeelding. Bijvoorbeeld:

Denk je aan scheiden? Maak je je zorgen om je kinderen? Schakel dan een mediator in. Een mediator is onpartijdig en helpt jullie goede en duidelijke afspraken te maken, zodat het leven van je kinderen zo min mogelijk wordt beïnvloed. Kijk op www.jouwwebsite.nl voor meer informatie of bel 06-jouwnummer om vrijblijvend te overleggen over de mogelijkheden.

LET OP: het is niet toegestaan de zwarte balk met het NMv logo te verwijderen. Je mag wel je eigen logo linksonder in de balk toevoegen. Wij raden aan om daar een .PNG-bestand met transparante achtergrond voor te gebruiken, om de uitstraling van de afbeelding niet te veel te veranderen.

Klik hier om het ZIP-bestand te downloaden.