Stem nu op uw favoriete kandidaat voor de MediationAward 2013

Een deskundige jury, bestaande uit vertegenwoordigers van verschillende mediatorsverenigingen, heeft uit alle ingezonden nominaties vijf kandidaten geselecteerd die kans maken om de MediationAward 2013 te winnen.

Grensverleggend

De MediationAward 2013 wordt tijdens het Mediationcongres op 15 november aanstaande in het Media Plaza in Utrecht uitgereikt aan de meest grensverleggende mediator. Dat kan een persoon of een organisatie zijn die in 2013 een bijzondere bijdrage geleverd heeft aan mediation, de uitoefening of de promotie ervan, en hierdoor grenzen heeft verlegd. Ook valt te denken aan de bevordering van interdisciplinaire samenwerking binnen de Federatie of letterlijk de samenwerking over grenzen heen.

Kandidaten

Wie de vijf geselecteerde kandidaten voor de award zijn, ziet u op de website van het Mediationcongres. Slechts drie van deze kandidaten gaan door naar de finale op 15 november in Utrecht. Daar presenteren zij zich in de vorm van een promotiefilmpje en een kort interview aan het aanwezige publiek, dat uiteindelijk bepaalt wie de prijs die dag in ontvangst mag nemen.

Stemmen

U kunt bepalen wie de finalisten zijn. Stem daarom nu op uw favoriete kandidaat! Dat kan tot 30 oktober aanstaande via de website van het Mediationcongres 2013.