Terugblik NMv-lustrumfestival 13 juni 2017

Ruim 300 mediators en hun verwijzers namen op dinsdag 13 juni deel aan het NMv-lustrumfestival, dat gehouden werd in het Koninklijk Instituut voor de Tropen (KIT) in Amsterdam. Het festival bestond uit een plenaire opening met aansluitend twee workshoprondes. Na afloop was er een feestelijk dinerbuffet.

Dagvoorzitter Hester Macrander zorgde voor een humoristische aftrap van het Lustrumfestival. “Mediators zijn androgyne duizendpoten met levenservaring en een staat van emotionele onthechting waar Boeddha jaloers op zou zijn”, volgens de theatermaker, neerlandica en gecertificeerd trainer in Verbindende Communicatie. Haar volledige openingsverhaal over de mediator kunt u in de vorm van een column lezen in het Tijdschrift Conflicthantering nummer 4 (verschijningsdatum medio augustus).

Presentaties

Na de plenaire opening en een live mediationdemonstratie waren er twee workshoprondes. Van een aantal van deze workshops zijn presentaties beschikbaar op het besloten gedeelte van onze website. Wilt u deze presentaties nog eens terugzien, log dan eerst in op deze website. Daarna gaat u op de overzichtspagina van het besloten gedeelte naar ‘bibliotheek’ en vervolgens kiest u voor ‘presentaties bijeenkomsten en workshops.

Foto’s

Tijdens het Lustrumfestival zijn ook foto’s gemaakt. Wilt u deze foto’s bekijken, ga dan naar foto-impressie NMv-lustrumfestival 2017.