Terugblik PE-carrousel 2016

Donderdag 22 september 2016 vond de jaarlijkse PE-carrousel van de NMv in de Mariënhof in Amersfoort plaats. Dit jaar bood de NMv haar leden maar liefs zes in plaats van vijf workshops aan. De belangstelling was ook dit jaar weer groot met ongeveer 150 deelnemers.

In twee rondes konden mediators op het gebied van bemiddeling in strafrecht, trematiek, balans, systemisch denken, wet deregulering beoordeling arbeidsrelaties en online mediation aan het werk. Bij sommige workshops waren zoveel aanmeldingen dat het onbedoeld de vorm van een presentatie kreeg. Daar lenen niet alle onderwerpen zich voor dus hier houden we volgend jaar zeker rekening mee.

Evaluatie en suggesties voor sprekers

We danken alle deelnemers voor hun aanwezigheid en het invullen van de evaluatie. Die terugkoppeling is belangrijk om te weten wat van belang is onder de leden en hoe de NMv daarop in kan zetten. Heeft u suggesties voor sprekers voor de PE-carrousel van volgend jaar laat het ons weten via info@mediatorsvereniging.nl.