Veelgestelde vragen

Voor de website van de NMv ontwikkelen wij een lijst met veelgestelde vragen – Frequently Asked Questions (FAQ) – met betrekking tot mediation in de breedste zin. Dit gebeurt onder leiding van de redactie bestaande uit Huub Sprangers en Dick Veldink, de leden van de Vraagbaak Eigen Praktijk, en met ondersteuning van het NMv-secretariaat. Binnenkort vindt u de eerste FAQ’s op de website.

Heeft u een vraag?

Uiteraard is het de bedoeling dat de lijst met FAQ’s in de loop van de tijd verder groeit. Als lid van de NMv kunt u hier ook een bijdrage aan leveren. Heeft u een vraag, al dan niet voorzien van een antwoord, of heeft u een suggestie voor informatie die u in de FAQ zou willen vinden, stuur dan een e-mail naar info@mediatorsvereniging.nl. Indien nodig zal de redactie uw inbreng verder aanvullen, waarna de informatie op de website geplaatst kan worden.

Wij hopen dat de FAQ-pagina’s binnen afzienbare tijd uitgroeit tot een waardevolle bron van informatie voor alle leden van de NMv.