Bestelformulier promotievideo's

• /
  • Bestelformulier promotievideo's

Persoonlijke Promotiefilm voor je Eigen Praktijk ter waarde van € 399,-

Om u te helpen uw eigen praktijk te promoten, hebben wij een drietal filmpjes laten maken: een algemene video over mediation, een video voor scheidings-/familiemediators en een video voor arbeidsmediators. De video's worden gepersonaliseerd met uw eigen logo en contactgegevens. Daarmee kunt u de video vrijelijk gebruiken op uw website, social media, maar ook bij workshops en presentaties.

Volg deze stappen om een video te bestellen:

1. Download het bestelformulier (PDF)
  2. Vul het formulier op uw eigen computer in en verstuur het formulier, samen met uw logo (zie onder) naar info@mediatorsvereniging.nl
  3. Betaal de factuur die u per e-mail ontvangt
  4. U ontvangt binnen twee weken uw persoonlijke video per e-mail

De volgende voorwaarden zijn van toepassing:​

• Als u een kortingscode heeft, vul deze dan in in het veld ‘Kortingscode’. De bijbehorende korting wordt verrekend met uw factuur.
  • U bent zelf verantwoordelijk voor het aanleveren van een correct logo. Uw logo dient met de onderstaande specificaties te worden aangeleverd. Indien uw logo niet aan deze specificaties voldoet, kunnen wij de video niet voor u maken.
  • Specificaties logo:
    • Format: PNG, met witte of transparante achtergrond
    • Resolutie: minimaal 300dpi
    • Afmetingen: minimaal 1200 pixels breed
  • U bent zelf verantwoordelijk voor het aanleveren van correcte contactgegevens (telefoon en website). Indien de video wordt geproduceerd met verkeerde gegevens, kunt u niet nog een video met de juiste gegevens aanvragen.
  • Uw persoonlijke video wordt per WeTransfer naar u verzonden.
  • U dient zelf te zorgen voor het hosten van de video. Dit kunt u bijvoorbeeld doen via YouTube.
  • Als u na ontvangst fouten in uw contactgegevens signaleert, terwijl u die wel correct hebt aangeleverd, dient u dit binnen 7 werkdagen aan ons door te geven, zodat wij een nieuwe video kunnen maken en opsturen.
  • De levertijd van de video bedraagt ongeveer 2 weken.
Mediation algemeen

Familie
Familiemediation

Arbeid
Arbeidsmediation

Kosten

De kosten per video bedragen € 99,- ex. BTW, voor leden van de vereniging. Indien u beschikt over een kortingscode, dan kunt u daarmee korting krijgen. Vul uw kortingscode in op het bestelformulier.

Bestellen

Download het bestelformulier (PDF)

Bestel nu

Vul het formulier in en stuur het naar info@mediatorsvereniging.nl