Week van de Mediation: het zit erop!

Van 12 tot en met 16 juni werd de Week van de Mediation gehouden. Met 230 activiteiten door het hele land en diverse media-aandacht heeft het publiek een week lang kennis kunnen maken met de kracht van mediation. In onderstaande vlog blikt voorzitter Frederique van Zomeren terug op de Week van de Mediation.

Wat is uw ervaring?

Uiteraard zijn we ook benieuwd naar uw ervaringen. Wat heeft de Week van de Mediation opgebracht? Hoe is uw activiteit bezocht en wat zijn de reacties? Is er in uw regio aandacht in de media geweest voor uw activiteit en de Week van de Mediation? Wat vond u van de Week van de Mediation?
Kortom, wij ontvangen graag uw feedback via info@mediatorsvereniging.nl.

Blijf meedoen!

Natuurlijk zitten we ook na de Week van de Mediation niet stil. Samen met u blijven wij ons inzetten om mediation nog meer op de kaart te zetten. Doe verslag van uw deelname aan de Week van de Mediation. Vertel over uw actie(s) in uw netwerk, op social media (vergeet #mediationweekNL niet) en in lokale media!