Week van de Mediation 2018: Samen Werken aan Oplossingen

Van 15 tot en met 19 oktober aanstaande organiseert de NMv de tweede editie van de Week van de Mediation met als thema: ‘Samen Werken aan Oplossingen’. Dit keer hebben we gekozen voor het najaar, omdat meerdere landen in dezelfde periode een Mediationweek organiseren. Zo kunnen we gezamenlijk optrekken en mediation zowel nationaal als internationaal op de kaart zetten.

Tijdens de Week van de Mediation worden uiteenlopende activiteiten georganiseerd die gaan over de wijze van en op welke vlakken mediation kan worden ingezet. Denk aan workshops, netwerkbijeenkomsten, publiceren van artikelen, blogs, vlogs, landelijke en lokale persaandacht organiseren, uitwisseling met andere beroepsorganisaties, pop-up mediationwinkels, lezingen, en ga zo maar door. Alle activiteiten zijn bedoeld om een breed publiek kennis te laten maken met de kracht van mediation.

Een boodschap, een verhaal

Samen met campagnebureau BKB hebben we de doelstellingen voor de Week van de Mediation 2018 bepaald. En om ervoor te zorgen dat iedereen die meedoet met de Week van de Mediation dezelfde boodschap en hetzelfde verhaal gebruikt, maken we een PR-toolkit. In deze toolkit vindt u alle basisbenodigdheden om zelf over de Week van de Mediation te communiceren. Van logo’s tot cijfers en van praktijkverhalen tot persberichten. De toolkit zal worden toegestuurd voorafgaand aan de Week van de Mediation.

Doe mee!

Samen zorgen we ervoor dat de Week van de Mediation een succes wordt. Doe dus mee!
Bedenk alvast een activiteit vanuit uw eigen kantoor, organisatie, samen met collega’s, in uw eigen gemeente of waar dan ook. Er is van alles mogelijk, zo lang het maar gaat om de promotie van mediation (en niet direct om acquisitie, want daar prikken pers en publiek zo doorheen).

Ideeën kunt u sturen naar info@mediatorsvereniging.nl.

Vragen?

Heeft u vragen over de Week van de Mediation, neem dan contact op met Eline van Tijn (bestuurslid) via info@mediatorsvereniging.nl. Of bel naar het bureau van de NMv: 010 2012350.