Algemene Ledenvergadering en Mediatormeeting op 11 november

• /
  • Algemene Ledenvergadering en Mediatormeeting op 11 november

20 10 2014

Het bestuur van de NMv nodigt u van harte uit voor de 26e Algemene Ledenvergadering (ALV) op dinsdag 11 november aanstaande vanaf 13.00 uur in Amersfoort. Aansluitend op de ALV is er een mediatormeeting met een bijzonder onderdeel over sport en mediation. Hieronder het programma van deze middag en de wijze van aanmelden.

13.00 uur – Ontvangst met koffie en thee
13.30 uur – Algemene ledenvergadering
14.30 uur – Pauze
15.00 uur – Mediatormeeting, welkom door voorzitter Frederique van Zomeren
15.15 uur – ‘Een beetje sportconflict? Verpest het nou niet!’ (Jeroen Siebelink en Han Abbing)*
16.15 uur – Discussie en actualiteiten
17.15 uur – Gezellige afsluiting met een hapjes en drankje
18.00 uur – Einde

Agenda en stukken ALV

De agenda en andere stukken voor de ALV vindt u in de bibliotheek (voor dit onderdeel moet u eerst inloggen op de website). De informatie vindt u vervolgens onder het kopje ‘Vergaderstukken’.

Locatie

De ALV en Mediatormeeting worden gehouden in Meeting Center Eenhoorn, Barchman Wuytierslaan 2 te Amersfoort. De Eenhoorn is zowel met openbaar vervoer als met de auto eenvoudig te bereiken. De locatie ligt op vijf minuten vanaf de A28 en op slechts 84 stappen van het Centraal Station van Amersfoort.

Aan deze bijeenkomst zijn geen kosten verbonden.

Aanmelden

Wilt u deelnemen aan de ALV en/of mediatormeeting, geeft u zich dan op via het aanmeldformulier. Aanmelden kan tot 10 november.

Meer informatie

Heeft u nog vragen of opmerkingen, dan horen wij dat graag. U kunt hierover mailen naar info@mediatorsvereniging.nl of bellen met 010 2012350