Gratis vindbaar op www.vindeenmediator.nl

Door NMv Redactie

Vindeenmediator.nl is een initiatief van de Nederlandse Mediators vereniging (NMv). Op vindeenmediator.nl zijn meer dan 950 professionele NMv mediators te vinden met hun specifieke expertises. NMv mediators zijn vindbaar door te zoeken op postcode, plaatsnaam of expertise.
full image

Meld je aan voor vindeenmediator.nl

De professionele NMv mediators geven ook aan of ze fysieke of online mediations faciliteren en of ze ingeschreven staan bij de Raad van de Rechtsbijstand voor gesubsidieerde mediation. Is er eenmaal de keuze gevallen op een mediator dan kan deze telefonisch of  per email benaderd worden.

Ben je lid van de NMv en nog niet vindbaar op vindeenmediator.nl meld je dan daarvoor aan.

Alleen NMv leden kunnen gebruik maken van vindeenmediator.nl, Ben je nog geen lid maar wil je wel vindbaar zijn meld je dan aan als lid! Naast het vindbaar zijn heeft het lidmaatschap vele voordelen, zoals: gratis webinars, gratis abonnement op het tijdschrift Conflict hantering, vele leden voordelen met kortingen en nog veel meer.

Zorg ervoor dat je vindbaar bent voor mediator zoekenden!

Mis deze kans niet om een onderdeel te zijn van de website Vindeeenmediator. Laat je inspireren door anderen die al te vinden zijn! De NMv verwelkomt al haar leden.