Tijdschrift Conflicthantering en Nederlandse Mediation digitaal?

Door Hans Bekkers

full image

Hoe beleef je deze vaktijdschriften? De redacties van Tijdschrift Conflicthantering en Nederlandse Mediation en het bestuur van NMv horen graag jouw mening. Die kun je nog altijd geven. Scan de QR-code met je telefoon en je komt terecht bij het lezersonderzoek. We zijn heel benieuwd naar jouw mening!
Ook opmerkingen en suggesties zijn welkom.

Uit de eerste reacties blijkt dat velen zowel de gedrukte als digitale vorm van TC en NM waarderen. Echter, niet iedereen weet dat alle artikelen van TC en NM nu ook digitaal te lezen zijn! Als je als lid of aspirant-lid bent ingelogd op de NMv-website kun je via ‘Voor leden’ naar Tijdschrift Conflicthantering gaan. Daar vind je niet alleen de actuele TC’s en NM’s, maar in het archief de artikelen van alle uitgaven! Via trefwoorden doorzoek je het hele archief.

Uit de eerste reacties blijkt ook dat lezers Nederlandse Mediation hooglijk waarderen. De drie meest genoemde redenen om NM te lezen zijn: lering en inspiratie, zien hoe anderen mediations aanpakken en nieuwsgierig naar de ontwikkeling en professionalisering van het vak.

Als je over het lezersonderzoek of TC en NM een vraag wilt stellen, neem dan contact op via secretariaat@mediatorsvereniging.nl

Werkt de QR code niet? Klik dan hier.