Logo en merknaam deponeren, 10% korting.

Door NMv Redactie

• 4 min. leestijd
De NMv heeft gebruik gemaakt van de diensten van Intellect om de logo's en woordmerken van Nederlandse Mediators vereniging, NMv, Week van de Mediation en Tijdschrift Conflicthantering te registreren.
full image

Deponeer je merknaam en logo met 10% korting.

De NMv heeft gebruik gemaakt van de diensten van Intellect om de logo’s en woordmerken van Nederlandse Mediators vereniging, NMv, Week van de Mediation en Tijdschrift Conflicthantering te registreren.

Intellect helpt ondernemers o.a. hun merk en logo te beschermen door deze te registreren bij het Benelux-Bureau voor de Intellectuele Eigendom (BOIP). Het BOIP is de officiële instantie voor de registratie van merken en modellen in de Benelux.

Ben je ingeschreven bij de KVK dan is je handelsnaam al vastgelegd. Wil je ook je logo en/of woordmerk beschermen dan regelt mr. drs. H.J. van der Tak van Intellect BV dat goed en snel: hij heeft ruim dertig jaar ervaring als advocaat intellectueel eigendomsrecht (IE) en is altijd bereid te sparren over IE-kwesties. NMv leden krijgen 10% korting op zijn geldende uurtarieven en fixed fees.

Op de hoogte blijven?

Meld je aan voor de nieuwsbrief!

newsletter image