De scheidingsdeskundige

Door Annatascha Udinga

• 4 min. leestijd
full image

Voordeel op diensten van de Scheidingsdeskundige

De Scheidingsdeskundige ondersteunt scheidingsprofessionals door middel van verdiepende en praktijkgerichte opleidingen en praktijkondersteuning. Leden van de NMv krijgen 10% korting op de bijeenkomsten van de Scheidingsdeskundige. Graag bij aanmelding uw lidmaatschap van de NMv vermelden, dan wordt de korting automatisch toegepast.

Ook kunt u via de digitale leeromgeving ‘Permanent actueel’ van de Scheidingsdeskundige op een efficiënte manier op de hoogte blijven van ontwikkelingen in de wet- en regelgeving omtrent scheidingen. Dit geeft u bovendien toegang tot hoogwaardige naslagwerken én levert het u PE- punten op.

Kijk voor meer informatie op de website van de scheidingsdeskundige: Permanent Actueel | de Scheidingsdeskundige.
Indien u gebruik wilt maken van Permanent Actueel kunt u een e-mail sturen naar NMV-PA@descheidingsdeskundige.nl.