Korting: Het coachhuis

Door NMv Redactie

50% korting voor het eerste jaar. Het Coachhuis heeft een uniek netwerk van meer dan 700 spreekkamers en groepsruimtes. "Bij de selectie van ons groeiende aanbod letten wij op bereikbaarheid met de auto en het openbaar vervoer, zodat u uw klanten door heel Nederland kunt ontvangen."
full image

Als lid van de NMv ontvangt u 50% korting op de jaarbijdrage voor het eerste jaar lidmaatschap!

Het Coachhuis heeft een uniek netwerk van meer dan 700 spreekkamers en groepsruimtes. “Bij de selectie van ons groeiende aanbod letten wij op bereikbaarheid met de auto en het openbaar vervoer, zodat u uw klanten door heel Nederland kunt ontvangen. De individuele ruimtes zijn sfeervol, rustig en functioneel ingericht. U en uw klanten kunnen zich er direct thuis voelen, in alle rust en privacy, in gesprek en aan de slag.”

Speciale actie voor leden van de NMv

Heb je als mediator behoefte aan een sfeervolle spreekkamer op diverse plekken in het land? Dan is Het Coachhuis iets voor jou. Het Coachhuis zit al in meer dan 100 locaties door heel Nederland.

Zorgeloos huren zonder vaste lasten

Alle ruimtes zijn per uur te boeken. Je hoeft dus alleen een reservering te maken voor de tijden dat je een afspraak hebt met een klant. Via onze website of mobile applicatie reserveer je tevoren eenvoudig de gewenste ruimte voor een gunstig tarief vanaf €12,50 per uur (ex btw). Er zijn geen verborgen kosten, want het tarief is inclusief koffie, thee, gebruik van internet en flip-over/whiteboard.

Extra ledenservices

Naast de flexibele sfeervolle spreekruimtes biedt het Coachhuis je ook een gratis abonnement op de kennisbank Coachlink. Coachlink bevat de complete inhoud uit ruim 160 boeken over coaching en persoonlijke ontwikkeling. Met een abonnement heb je altijd en overal toegang tot alle relevante vakliteratuur ter waarde van meer dan € 3.000. Daarnaast zijn er elke maand gratis workshops en netwerkbijeenkomsten in een van onze coachhuizen waarvoor je in kunt schrijven.

Lid worden van Het Coachhuis

Het Coachhuis werkt op basis van een lidmaatschap met een vaste jaarbijdrage. Wanneer je de actiecode NMV2024 bij aanmelding vermeldt, ontvang je 50% korting op de jaarbijdrage voor het eerste jaar lidmaatschap bij het coachhuis.