text image
Lidmaatschap NMv

Waarom lid worden van de NMv?

Word vandaag nog lid van de Nederlandse Mediators Vereniging (NMv) en profiteer van de voordelen van het NMv lidmaatschap!

Professioneel Netwerk: Sluit je aan bij de gemeenschap van ervaren mediators, vergroot je netwerk en deel kennis met je collega professionals.
Permanente Educatie: Blijf op de hoogte van de nieuwste ontwikkelingen in mediation met webinars en workshops en krijg PE punten.
Zichtbaarheid en Kansen: Vergroot je zichtbaarheid door zichtbaar te zijn op Vindeenmediator.
Ethiek en Kwaliteit: Onderscheid jezelf als een ethische en hoogwaardige mediator door lid te zijn van de NMv.
Professionaliseer je mediation praktijk: Ontvang ondersteuning bij het laten groeien van je mediationpraktijk .

Meld je aan als lid

Lidmaatschap NMv

De vele voordelen voor jou!

Word vandaag nog lid en geef jouw mediation carrière de boost die het verdient! Dan bouwen we samen aan een sterke toekomst voor de mediation in Nederland!

Voordelen die lidmaatschap van NMv met zich mee kan brengen:

1. Netwerkmogelijkheden: Als lid van de NMv heb je toegang tot een netwerk van andere mediators. Dit biedt kansen voor professionele samenwerking, het delen van kennis en ervaring, en het opbouwen van waardevolle relaties in de branche.

2. Professionele ontwikkeling: De NMv organiseert gratis webinars, workshops en (online) bijeenkomsten. Deze evenementen bieden mediators de mogelijkheid om hun kennis en vaardigheden bij te werken (PE punten), op de hoogte te blijven van ontwikkelingen in het vakgebied en zich verder te professionaliseren.

3. Toegang tot kennis en informatie: Leden kunnen profiteren van informatie, zoals juridische updates, publicaties en andere relevante informatie die hen kan helpen bij hun mediation praktijk middels het tijdschrift Conflicthantering en de bijlage Nederlandse Mediation.

4. Ethische normen en richtlijnen: Lid zijn betekent dat je ingeschreven staat bij een register. Mediation registers stellen ethische normen en richtlijnen op voor hun aangesloten mediators. Het naleven van deze normen versterkt de integriteit van mediators.

5. Promotie van het beroep: Het lidmaatschap van de NMv draagt bij aan de promotie van het mediationberoep als geheel. Dit kan resulteert in een grotere erkenning en acceptatie van mediation als effectieve conflict bemiddelings methode.

6. Belangenbehartiging: De NMv behartigd de belangen van mediators op elk niveau, bijvoorbeeld door zich in te zetten voor wettelijke erkenning van mediation of het verbeteren van de voorwaarden waaronder mediators werken.

7. Ledenvoordelen: Kortingen, aanbiedingen, 4 x per jaar gratis tijdschrift Conflicthantering.