NMv Algemene Ledenvergadering met speciaal middagprogramma

• Thursday 20 June 2024

NMv Algemene Ledenvergadering met speciaal middagprogramma

De Nederlandse Mediatorsvereniging NMv heeft een speciale dag voor jullie in petto. Onder het motto ONTMOETING organiseren wij op 20 juni aanstaande onze halfjaarlijkse bijeenkomst die wij deze keer in een geheel nieuw jasje steken! En we willen graag dat je er bij bent!

Thema Ontmoeting

Er is zoveel aan de hand, en zoveel te bespreken, dat we het dit jaar totaal anders gaan aanpakken. En daarom nodigen wij je uit deelnemer te zijn. Netwerken, kennismaken en afspraken maken. Kortom, ontmoeten!

Het anker dat wij hebben voor deze dag is meervoudig. De voorgenomen wet waarborgfunctie algemene wet Bestuursrecht AWB vinden wij zo belangrijk dat we dit item volop met elkaar willen bespreken. Daarbij geven wij leden-mediators. partnerleden, burgemeesters, gemeentesecretarissen en opleiders de kans met elkaar in gesprek te gaan.

Hoogtepunt is de Rede responsief recht door Maurits Barendrecht, Professor Innovation of Justice systems, Tilburg University. Wij hopen dat zijn rede een onderwerp van discussie en verbinding oplevert

La Vie Meeting Center Utrecht
St Jacobsstraat 61
3511 BP  UTRECHT
Bereikbaarheid en parkeren

Onderdeel A (leden-mediators. partnerleden)

13:30 uur: ALV besloten gedeelte alleen voor leden en partnerleden

• 13:30 uur: Opening door Willem Ruiterman
  • 13:35 uur: Financiële verantwoording 2023; Penningmeester Aad van Dam (login bij mijn.mediatorsvereniging om het jaarverslag in te zien)
  • 14:00 uur: Ontmoeten; Willem Ruiterman
  • 14:30 uur: Politieke ontwikkelingen; Gjalt Schippers, bestuurslid NMv
  • 14:55 uur: Inleiding 2e deel door Willem Ruiterman
  • 15:00 uur: Rede responsief recht door Maurits Barendrecht, Professor Innovation of Justice systems, Tilburg University
  • 16:00 uur:  Afsluiting

Er zijn niet voldoende aanmeldingen binnengekomen voor onderdeel B en C. Wij verplaatsen dit onderdeel naar dinsdag 29 oktober 2024 om 14.00 uur.

Onderdeel B (leden-mediators. partnerleden, burgemeesters, gemeentesecretarissen en opleiders)

14:00 uur: Opening door Willem Ruiterman bestuursvoorzitter NMv en dagvoorzitter

14:30 uur: Politieke ontwikkelingen; Gjalt Schippers, bestuurslid NMv

14:50 uur: NMv Herstelrecht; Uitdagingen en kansen, Willem Ruiterman interviewt speciale gast