Korting op alle Wezoo vergaderruimtes!

Door NMv Redactie

Als NMv lid profiteer je van een exclusieve 10% korting op elke vergaderruimte die je via ons boekt. Gebruik hiervoor de kortingscode.

Exclusief NMv Ledenvoordeel bij Wezoo.com

De kortingscode is onbeperkt geldig voor zowel 2024 als 2025, zodat je altijd verzekerd bent van een voordelige boeking. Bovendien zijn er geen (vaste) kosten verbonden aan onze dienstverlening. Login en verkrijg je kortingscode.

Eenvoudig en Betrouwbaar Boeken

Wezoo.com maakt het gemakkelijk om de perfecte vergaderruimte te vinden en te reserveren. Binnen enkele minuten kun je via onze website direct online een ruimte boeken, met de zekerheid dat je reservering staat. Als je plannen veranderen, kun je tot 24 uur van tevoren kosteloos annuleren. Voor het maken van een boeking heb je geen account nodig.

Ontworpen met Mediators in Gedachte

Onze website is speciaal ontwikkeld om te voldoen aan de behoeften van mediators. Filter eenvoudig op belangrijke criteria zoals:

• Ruimtes met privacy
  • Beschikbaarheid van een flipover
  • Koffie, thee en water
  • Parkeermogelijkheden op locatie of in de buurt
  • Dichtbij openbaar vervoer

Daarnaast kun je extra services, zoals een lunchpakket, optioneel bijboeken. Onze vergaderruimtes zijn per uur te reserveren. Ideaal voor mediators die slechts een paar uur nodig hebben voor een sessie.

Hoogwaardige Locaties

Wezoo.com werkt uitsluitend samen met locaties die professionaliteit en gastvrijheid hoog in het vaandel hebben staan. Zo kun je jouw cliënten altijd ontvangen in een representatieve en professionele omgeving.

Klik op de onderstaande link om de actuele beschikbaarheid van ruimtes te bekijken.