full image

Netwerken

Onze NMv Netwerk bijeenkomsten

Ben je lid van de NMv en wil je graag in gesprek over alles wat er speelt? Of wil je iets bespreken met het bestuur? Dan nodigen we je graag uit voor onze maandelijkse NMv Online Netwerkbijeenkomsten.

Geen vaste agenda
Er is geen vooraf bepaalde agenda. Je kunt zelf een onderwerp aandragen en samen met andere leden bepalen welke gespreksonderwerpen er aan bod komen. Eén van de bestuursleden is host tijdens de bijeenkomst. Wie dat is, lees je in de uitnodiging die een week voorafgaand de bijeenkomst naar je wordt verstuurd.

Aanmelden
We stellen het op prijs wanneer je laat weten of je komt. Je kunt je aanmelden via de inlog.

Online via ZOOM
De bijeenkomsten vinden plaats via Zoom.

Tijdstip en frequentie
De bijeenkomsten vinden één keer in de maand plaats op de tweede maandag van de maand van 19:30 tot 20:30 uur.

Het schema is als volgt:

• maandag 8 april 2024
  • maandag 13 mei 2024