HR professionals, leer meer over mediation.

Door NMv Redactie

• 2 min. leestijd
Conflicten zijn onvermijdelijk, maar hoe we ermee omgaan maakt het verschil. Ben je een leidinggevende, een HR-professional, een advocaat, een ondernemer of gewoon iemand die betere relaties wil opbouwen? Het Tijdschrift Conflicthantering helpt jou meer inzicht te krijgen in conflictbemiddeling.

Verruim je vaardigheden in conflicthantering!

Conflicten zijn een onvermijdelijk onderdeel van het leven, zowel in persoonlijke als professionele contexten. De manier waarop we deze conflicten benaderen en oplossen, bepaalt echter de kwaliteit van onze relaties en de effectiviteit van onze organisaties.

Of je nu een leidinggevende bent die zijn team naar betere samenwerking wil leiden, een HR-professional die met complexe personeelskwesties te maken heeft, een advocaat die streeft naar rechtvaardige oplossingen, een ondernemer die harmonie in zijn bedrijf wil bevorderen, of gewoon iemand die betere persoonlijke relaties wil opbouwen, het Tijdschrift Conflicthantering biedt de inzichten en strategieën die je nodig hebt.

Tijdschrift Conflicthantering behandelt een breed scala aan onderwerpen rondom conflictbemiddeling en -oplossing. Het biedt diepgaande artikelen, casestudy’s, en praktische tips van experts op het gebied van mediation en conflictmanagement. Zo blijf je op de hoogte van de nieuwste ontwikkelingen en kun je jouw vaardigheden continu verbeteren.

Waarom abonneren?

Door partner-lid te worden van de Nederlandse Mediators Vereniging (NMv), krijg je toegang tot een netwerk van professionals die dezelfde passie delen voor conflictbemiddeling. Als lid profiteer je van voordelen zoals:

– ontvang gratis het tijdschrift Conflicthantering (t.w.v. € 212,69 exclusief btw)
– deelname aan gratis webinars
– continu leren en professionele ontwikkeling
– ontmoet mediators met diverse specialiteiten

Investeren in conflictbemiddeling is investeren in duurzame relaties en een constructieve toekomst. Sluit je aan bij de Nederlandse Mediators Vereniging en maak een verschil in jouw professionele en persoonlijke leven met de waardevolle inzichten uit het Tijdschrift Conflicthantering.

Voor wie is tijdschrift Conflicthantering bedoeld?

Werkgevers en managers
Arbodiensten
Advocaten
HR-professionals
Ondernemers
Iedereen die conflicten wil begrijpen en beter wil toepassen

Schrijf je in als partner-lid van de Nederlandse Mediators vereniging en ontvang het tijdschrift Conflicthantering (t.w.v. € 212,69 exclusief btw), gratis. Het partner-lidmaatschap is € 153,83 exclusief btw per jaar. Mis geen enkele waardevolle editie!

Word vandaag nog NMv Partner-lid en geef een boost aan jouw carrière!

Bekijk hier een preview van het Thema Rouw