NMV EVENT Dinsdag 29 oktober 2024

Door NMv Redactie

Jouw NMv organiseert een mooie en informatief event op 29 oktober aanstaande in Utrecht met PE-parallelsessies, de uitreiking van de Eberhard van der Laan Award en diverse sprekers. Het gehele programma vind je in deze uitnodiging. Tevens kun je je voor de diverse programma-onderdelen aanmelden.

Thema Ontmoeting

Er is zoveel aan de hand, en zoveel te bespreken, dat we het dit jaar totaal anders gaan aanpakken. En daarom nodigen wij je uit deelnemer te zijn. Netwerken, kennismaken en afspraken maken.

Kortom, ontmoeten!

Het anker dat wij hebben voor deze dag is De voorgenomen wet versterking waarborgfunctie algemene wet Bestuursrecht AWB. Dit is een onderwerp dat alle ketenpartners raakt en daarom zo belangrijk dat we dit item volop met elkaar bespreken. Daarbij geven wij leden-mediators. partnerleden, burgemeesters, gemeentesecretarissen en opleiders de kans met elkaar in gesprek te gaan.