Gebruik ‘lid van’ NMv-logo

Na uw inschrijving kunt u als lid van de NMv gebruik maken van het ‘lid van’ NMv-logo.

Naamloos-1

Het ‘lid van’ NMv-logo is toegestaan onder de volgende voorwaarden:

• het ‘lid van’ NMv-logo mag uitsluitend gebruikt worden door mediators die lid zijn van de NMv*
  • personen die niet (meer) lid zijn van de NMv mogen het ‘lid van’ NMv-logo niet gebruiken of suggereren dat zij aangesloten zijn bij de NMv
  • het ‘lid van’ NMv-logo mag op alle huisstijluitingen (zoals briefpapier, website, etc.) van de mediator gebruikt worden
  • het gebruik van het ‘lid van’ NMv-logo moet duidelijk ondergeschikt zijn aan de eigen vermelding van de mediator en zijn eventuele onderneming, dus niet gebruiken als hoofdlogo

Waar kunt u het logo downloaden?

Voor het downloaden van de logo’s (beschikbaar in verschillende bestandsformaten) gaat u naar het besloten ledengedeelte van NMv website. Leest u voordat u het logo download eerst de voorwaarden voor het gebruik van het ‘lid van’ NMv-logo (pdf). Let op, het NMv-logo is geen kwaliteitskeurmerk.

*Neemt u een dienstenpakket af bij de NMv, dan bent u geen lid en mag u het logo ‘lid van’ NMv-logo niet gebruiken. Uiteraard kunt u uw dienstenpakket omzetten naar een lidmaatschap. Wilt u hierover meer informatie, neem dan contact op met het secretariaat van de NMv via het telefoonnummer 010 2012350. Of stuur een e-mail naar info@mediatorsvereniging.nl.